lunes, 9 de abril de 2012

Ferrer venç a Melzer i classifica a Espanya per a les semifinals


David Ferrer es va imposar a Jurgen Melzer en el quart partit de l'eliminatòria de quarts de final del Grup Mundial de la Copa Davis i va donar així a la selecció espanyola el pas a les semifinals. Ferrer va demostrar a Marina d'Or la seva fiabilitat, mai ha perdut un partit individual com a local a la Copa Davis.


Després d'una eliminatòria no molt discutida, podrem veure els nostres grans campions en semifinals, on s'enfrontaran al gran equip nord-americà. John Isner es va desfer de Jo Wilifried Tsonga, posant així el 3-1 en l'eliminatòria disputada a Montecarlo. La pròxima eliminatoria  es disputarà a Espanya ja que l'any passat es van trobar en quarts de final a Austin, Texas.


Esperem que tots els seguidors espanyols puguem assistir intentant donar el nostre suport y calor als nostres. Els desitgem molta sort i tot el millor per aquesta gran eliminatòria que els obrirà les portes per a la gran final de la Copa Davis.





3 comentarios:

  1. Sebastià, tinc un problema. He estat dies i dies intentant trobant l´entrevista a Dani Gimeno Traver pero no la trobe. Que faig ara?

    ResponderEliminar
  2. Vaig a buscar a l´ordinador del meu pare. Estic super angoixat!!

    ResponderEliminar
  3. No et preocupes per l'entrevista a imeno, que d'entrevistes en tenim més.
    Caldria escriure un centenar de paraules més per a completar l'article de la Davis, per exemple contar els altres partits, el paper d'Almagro i el dobles... Si tens una foto més de la Davis o de la pista, també aniria bé.

    ResponderEliminar